Levering og fragt:

Nedenstående leveringsbetingelser er kun gældende for adresser på fastlandet samt brofaste øer. For levering til ikke-brofaste øer, henvises til afsnit ”Levering til ikke-brofaste øer”.
Fragtprisen er 299 kr. til adresser på fastlandet og brofaste øer.

 

Leveringsmåde:

Levering sker primært med egne fragtmænd eller sekundært med andre transportører eller fragtfirmaer.
Den forventede leveringstid er 1 uge afhængig af produkt. Udvalgte produkter kan leveres indenfor 1-3 hverdage. Det vil med forbehold fremgå på det enkelte produkt, hvornår leveringen vil falde. Vær opmærksom på, at varer på samme ordre kan komme ad flere omgange og med forskellige fragtmænd, da varerne kan komme fra forskellige leverandører.

 

Vigtigt ved leveringen:

Undersøg altid emballagen for synlige skader, når du modtager varen fra fragtfirmaet. Hvis der er synlige skader, er de vigtigt, at du noterer det ved modtagelse på fragtmandens ”Smartphone” – inden du kvitterer for modtagelsen. Er du i tvivl, så spørg fragtmanden.
Ydermere, er det er dit ansvar som kunde at sikre at leveringen kan ske. Herved forstås, at fragtmanden på sikker vis kan komme op ad trapperne i dit hus, op ad trappeopgangen i din boligopgang, at der er plads til at komme ind af døråbninger, mm. hvis der er tilkøbt levering til et valgfrit rum. Opdages det først ved selve leveringen, at levering ikke kan ske pga. pladsmangel, vil du stadig blive afkrævet leveringsbeløbet, da købet vil blive betragtet som fortrudt.
Ved køb af større møbler anbefaler vi derfor, at du som kunde afmåler de nødvendige adgange.

 

Levering med indbæring:

Levering fra Amazing Home er almindeligt ’Levering til kantsten’, hvori det skal forstås at vores fragtmænd leverer varerne til husets eller lejlighedens kantsten/dør.
Der kan tilkøbes indbæring til stueetage af en vare mod et tillæg på 299 DKK.

Har du tilkøbt ydelsen ”Indbæring” bliver dine varer båret op til din hoveddør og ind i det første tilgængelige rum. Smalle, stejle eller snoede trapper og/eller smalle døre eller andre forhold, kan hindre fragtmanden i at få varen frem til den ønskede placering. Hvis du er i tvivl om hvorvidt fragtmanden kan komme til på din adresse, opfordrer vi dig til at kontakte os for afklaring. Er der ikke den nødvendige plads til at fragtmanden kan foretage indbæringen, forbeholder vi os retten til at annullere tilkøbet af denne service, og i så fald vil beløbet for indbæring ikke blive refunderet, da tilkøbet betragtes som fortrudt.

 

Levering til ikke-brofaste øer:

Bor du på en ikke-brofast ø i Danmark skal du kontakte os for andre fragtpriser. Vi tilstræber naturligvis altid at finde den billigste og hurtigste løsning, så du kan få den bedste pris.
Det er derfor nødvendigt at du kontakter os, såfremt du stadig ønsker at bestille varer til en ikke-brofast ø.

 

Transportskader:

Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal sendes via mail.
Send følgende information til kontakt@amazinghome.dk

– Ordre nr.
– Hvilke dele der er skadet
– Beskrivelse af skaden
– Foto af emballagen udvendig
– Foto af emballagen indvendig
– Foto af selve skaden

Modtager du en pakke med synlige skader, opfordrer vi dig til at nægte modtagelse eller modtage med forbehold. Nægtes modtagelse returneres pakken til os hvorefter vi opretter en sag hos transportøren.