Fragt og leverings bestemmelser:

Leveringsmåder og priser:

Vi tilbyder fri fragt på alle ordre over 1499,-

Vores fragtpriser beregnes altid ud fra vægt, da vi syntes dette er mest fair og løber derudover fra 39,- til 599,-

 

Click & Collect:

Ordre kan også afhentes i vores butik, Ørbækvej 101, 5220 Odense SØ.

Butikkens åbningstider er tirsdag-fredag kl. 10-18, lørdag og søndag kl. 10-16.

Vi kontakter dig så snart vi har modtaget dine varer, og du kan ikke afhente før du har hørt fra os, her kan vi også aftale hvis en anden dag eller tidspunkt passer dig bedere.

 

Pakkepost (Mindre pakker):

Brugskunst og minde produkter kan oftes leveres indenfor 1-4 hverdage.

Levering sker med PostNord eller GLS efter eget ønske du vælger i checkout.

Vi afgør altid fragtmetoden ud fra vægt og volumen på de varer, du køber, samt leveringsområdet og den service, du ønsker.

Vi bestræber os altid på at levere alt samlet som en levering, dog kan det forekomme at varer på samme ordre kan komme ad flere omgange og med forskellige fragtmænd.

Bliver ordren delt i to eller flere leveringer grundet leveringsproblemer, dækker vi de ekstra leveringsomkostninger.

Pris eksempler med PostNord eller GLS:

Pakkeshop med priser fra 39,- til 79,-

Hjemmelevering med priser fra 59,- til 119,-

Erhvervslevering med priser fra 79,- til 129,-

 

Fragtmand (Store eller tunge pakker på over 30kg.):

Den forventede leveringstid for større møbler (over 30 kg) er leveringstiden 2-10 dage.

Levering sker primært med egne fragtmænd eller sekundært med andre transportører eller fragtfirmaer.

Vi bestræber os altid på at levere alt samlet som en levering, dog kan det forekomme at varer på samme ordre kan komme ad flere omgange og med forskellige fragtmænd.

Bliver ordren delt i to eller flere leveringer grundet leveringsproblemer, dækker vi de ekstra leveringsomkostninger.

Pris eksempler med fragtmand:

Kantstenslevering 299,-

Indbæring - Stueetage 599,-

Tilkøb til fri fragt af Indbæring - Stueetage 299,-

 

Vigtigt ved leveringen:

Undersøg altid emballagen for synlige skader, når du modtager varen fra fragtfirmaet.

Hvis der er synlige skader, er de vigtigt, at du noterer det ved modtagelse på fragtmandens ”Smartphone” – inden du kvitterer for modtagelsen. Er du i tvivl, så spørg fragtmanden.

Ydermere, er det er dit ansvar som kunde at sikre at leveringen kan ske. Herved forstås, at fragtmanden på sikker vis kan komme op ad trapperne i dit hus, op ad trappeopgangen i din boligopgang, at der er plads til at komme ind af døråbninger, mm. hvis der er tilkøbt levering til et valgfrit rum.

Opdages det først ved selve leveringen, at levering ikke kan ske pga. pladsmangel, vil du stadig blive afkrævet leveringsbeløbet, da købet vil blive betragtet som fortrudt.

Ved køb af større møbler anbefaler vi derfor, at du som kunde afmåler de nødvendige adgange.

 

Levering med indbæring:

Levering fra Amazing Home er almindeligt ’Levering til kantsten’, hvori det skal forstås at vores fragtmænd leverer varerne til husets eller lejlighedens kantsten/dør. Der kan tilkøbes indbæring til stueetage af en ordre mod et tillæg på 299,-

Har du tilkøbt ydelsen ”Indbæring - Stueetage” bliver dine varer båret op til din hoveddør og ind i det første tilgængelige rum.

Smalle, stejle eller snoede trapper og/eller smalle døre eller andre forhold, kan hindre fragtmanden i at få varen frem til den ønskede placering.

Hvis du er i tvivl om hvorvidt fragtmanden kan komme til på din adresse, opfordrer vi dig til at kontakte os for afklaring.

Er der ikke den nødvendige plads til at fragtmanden kan foretage indbæringen, forbeholder vi os retten til at annullere tilkøbet af denne service, og i så fald vil beløbet for indbæring ikke blive refunderet, da tilkøbet betragtes som fortrudt.

 

Levering til ikke-brofaste øer:

Bor du på en ikke-brofast ø i Danmark skal du kontakte os for andre fragtpriser.

Vi tilstræber naturligvis altid at finde den billigste og hurtigste løsning, så du kan få den bedste pris.

Det er derfor nødvendigt at du kontakter os, såfremt du stadig ønsker at bestille varer til en ikke-brofast ø.

 

Transportskader:

Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal dette anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal sendes via mail.

Send følgende information til kontakt@amazinghome.dk

– Ordre nr.
– Hvilke dele der er skadet
– Beskrivelse af skaden
– Foto af emballagen udvendig
– Foto af emballagen indvendig
– Foto af selve skaden

Modtager du en pakke med synlige skader, opfordrer vi dig til at nægte modtagelse eller modtage med forbehold.

Nægtes modtagelse returneres pakken til os hvorefter vi opretter en sag hos transportøren. Du skal give os besked hvis du har nægtet modtagelse.